Mi a BeonPush?

A Beonpush az Egyesült Királyságban és Dubaiban is bejegyzett társaság.

A weboldal SSL titkosítással működik és egyedi scriptet használ.

A cég működési területe a valós idejű online reklám kereskedés (Real Time Bidding, továbbiakban RTB) valós idejű licitálás.

Az RTB piac a következő képpen működik:
Ha böngészünk az interneten, rákattintunk bármire, vagy megosztunk tartalmakat, azzal pénzt termelünk a reklám iparnak.

Így az interneten folyamatosan rögzítésre és elemzésre kerülnek tevékenységeink, mint pl.: keresések, böngészések, megosztások.
Ezek alapján a böngészőnk számunkra érdekes tartalmakat ,ajánlatokat jelenít meg folyamatosan.

Tehát hiába nézi ugyanazt az oldalt egy időben két különböző ember, más-más reklámok fognak számukra betöltődni!
Pl. ha az egyikük kutyás oldalakat látogat neki kutyás ajánlatok, ha a másik ember recepteket nézeget sokszor,
neki pl. szakácskönyv reklámok fognak betöktődni. Ugyanazon az oldalon egy időben!

Így működik az RTB algoritmus, amit pl. a Google is alkalmaz.
Az RTB piac az internet terjedésével folyamatosan növekszik, értelemszerűen ez egy állandóan bővülő bevételi forrás.

Az RTB egy valós idejű licitálást jelent, amely a másodperc tört része alatt zajlik az AdExchange online hirdetési piactereken.

Pl. Google, Yahoo!, Right Media, Microsoft, Rubicon Project, AdExchange, PubMatic, AdMeld. stb…

A licitek a vásárlói és eladói oldal között zajlanak. Bővebben erről ITT Olvashatsz.

A Beonpush ezekkel az online reklámfelületekkel kereskedik, egyre bővülő. növekvő partner hálózatán keresztül.
Az így keletkező nyereségét pedig megosztja az ügyfeleivel, a betétjeik arányában.

Tehát a BeonPush 200 ezredmásodperc alatt kikeresi, hogy a reklámja megjelenéséért ki fizet a legtöbbet, aztán épp ezt a reklámot eladja, és ezért jutalékot kap.
Tehát az egész üzlet teljesen automatikusan, számítógépen keresztül történik, és nincs semmi köze az egyébként szokásos tőzsdei kereskedéshez.

A költségek eloszlása körülbelül a következőképpen történik:

Egy cég meghatározza, hogy mennyit hajlandó fizetni, ha egy internet felhasználó a reklámjára kattint.
Ezt CPC-nek nevezik, és ez összeg 0,01 eurótól 100, de akár több száz euró is lehet.
Ez az összeg aztán felosztódik a reklámot megjelenítő weboldalt üzemeltető cég, a Google (az adminisztrációért), a reklámhálózat (mely a hirdetni kívánó ügyfeleket biztosítja) és a kereskedő cégek (mint a BeonPush) között, melyek lehetővé teszik, hogy a reklám így „kiszállítódhatott”…

A BeonPush – minden olyan reklám megjelenésén keres pénzt, melyet a hozzá kötődő reklámhálózat értékesített.
Ebből az összegből aztán a BeonPush kb. 47 %-ot fizet a befektetőknek, a maradék elmegy a személyzeti költségekre, bérleti díjakra, fix-költségekre, és mindenekelőtt a programozókra, az IT és szerverköltségekre.

Mivel a kereskedő cég csak a reklám „kiszállítása” után kapja meg a jutalékát, ezért a költségeit kénytelen előfinanszírozni.
És minél nagyobb lesz a kereskedő cég a piacon, annál több pénzre van szüksége.

Ezért döntött úgy a BeonPush 2015 augusztusában, hogy kihasználja a manapság létező legmodernebb finanszírozási lehetőséget, és a szükséges tőkét a bonyolult és drága banki finanszírozás helyett olyan kisbefektetőktől (kizárólag magánszemélyektől!) biztosítja, akik maximum 50.000 dollárt fektethetnek be ebbe a vállalkozásba.

Ezt a finanszírozási formát Crowdfundingnak is nevezik.
Ennek a cég által választott üzleti modellnek természetesen az az előnye is meg van, hogy a BeonPush úgy jut pénzhez, hogy nem kell üzletrészeket eladnia a cégből.

A cég alapítója és vezetője: Ferki Demirovski, aki az Európai Parlament profi elemzője és Szaktanácsadója.
2008 óta kereskedik az RTB piacon, ennek a területnek a szakértője.

ferki1

Cég regisztrációs szám: 9714406
Székhely: Luxemburg 12. Rue de Bastogne L-1217
Címük: 6th Floor Dubai Media City P.O.Box 126732, Dubai Certificate

A weboldal SSL titkosítással működik és egyedi scriptet használ.

A Beonpush célja a folyamatos tőkeemelés, így az értékesebb reklámhelyek megszerzése.
Ez lehetővé teszi a magasabb nyereség elérését és a tagok felé történő elosztást.
2018-ra piacvezető szerepet kíván betölteni az RTB piacon

bann728

Hozzászólások lezárva